Gavau toki maila:
Gerb. Kliente,
gerinti Jūsų patirtį naudojantis SEB paslaugomis – vienas pagrindinių mūsų siekių. Todėl džiaugiamės galėdami pranešti, kad š. m. kovą pradėsime diegti svarbius techninius SEB programėlės atnaujinimus.
Norime, kad atnaujinimų diegimas vyktų sklandžiai, todėl Jus išregistruosime ir paprašysime prie programėlės prisijungti iš naujo, t. y., susikurti naujus programėlės PIN kodus.
Atminkite, kad prisijungimas iš naujo nereiškia, kad turėsite programėlę įsidiegti darkart ar atsisiųsti naują programėlę.
Iš anksto atsiprašome už galimus nepatogumus.
- Siekdami pagerinti Jūsų vartotojo patirtį, nežymiai atnaujinsime programėlės dizainą, o ekrano tema (šviesi arba tamsi) automatiškai prisitaikys prie Jūsų įrenginio nustatymų.
- Norėdami skirti daugiau dėmesio naujausiems atsiskaitymo sprendimams, išjungsime SEB piniginę („SEB Wallet“). Kitas skaitmenines pinigines, tokias kaip „Google Pay“, „Garmin Pay“ ir „Fitbit Pay“ palaikysime ir toliau, todėl Jūsų patogumui kviečiame pridėti kortelę prie „Google Pay“ jau šiandien.
- Kad atsiskaitymo / kitų veiksmų patvirtinimo procesai būtų kuo sklandesni, mobilioji programėlė taps numatytąja (default) atpažinimo priemone – tvirtindami mokėjimus, pasirašydami dokumentus ir atlikdami kitus tvirtinimo veiksmus neturėsite išeiti iš programėlės.
Jei norite pakeisti Jūsų numatytąją (default) atpažinimo priemonę, mobiliojoje programėlėje spustelėkite „Daugiau“ > „Nustatymai“ > „Privatumas ir saugumas“ > „Patvirtinimo būdas“.
Primename, kad naudodami atpažinimo priemones (SEB programėle, „Smart-ID“, „Mobile-ID“, slaptažodžių generatoriumi) tvirtinate mokėjimus ir kitas operacijas, kurias atliekame programėlėje ar internete.
Atnaujinimus diegsime palaipsniui, todėl juos pastebėti galėsite tiek anksčiau, tiek vėliau nei kiti asmenys, besinaudojantys mūsų programėle.
Atpažinimo priemonės
Jei turėtumėte klausimų, susisiekite su mumis socialiniuose tinkluose, telefonu +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00) ar parašykite žinutę interneto banke.
Jūsų
SEB bankas